Verslag van de dag 2016

Ook dit jaar was de KampioensClubMatch weer op het terrein van de KV Waalwijk waar we  weer gebruik konden maken van het ruime terrein, voldoende parkeergelegenheid en de gastvrijheid in de kantine.

Keurmeester Marc Degeeter was bereid gevonden om bij ons te komen keuren. Een totaal inschrijvingen van 30 Beaucerons, die door de keurmeester met geduld werden gekeurd. Hij nam de tijd voor alle honden en gaf veelal een duidelijke uitleg aan de baas.

Ondanks dat de weersvooruitzichten niet zo goed zijn, zijn we optimistisch ingesteld en gaan we er een bijzondere dag van maken.

1

Vanaf 9.30 uur zijn de exposanten en bezoekers welkom  en om 10.30 uur gaan, na een openingswoord van voorzitter Rob Hullekens, de keuringen van start. Voor de lunchtijd, waarin we een Barbeque hebben, worden de baby’s, puppy’s en de reuen gekeurd. Na een overheerlijke BBQ gaan we weer van start met het middagprogramma.

2

Eerst is de kinderparade. MarieLouise en Mariëlle brachten heel netjes hun hond voor. Daarna was het woord aan Rob om de Coupe de Travaille en de Coupe de Beauté uit te reiken. We feliciteren Gonda den Hartog van harte met het behalen van de Coupe de Travaille samen met Enya Bhráonáïn de Bergers du Forez en Magail Debouver en Johan Anno met het behalen van de Coupe de Beauté met hun hond Norage L’Ami de la Campagne. Tevens werd van de gelegenheid gebruik gemaakt om Susanne Spaan en Ingrid Muffels te bedanken voor hun inzet als bestuurslid van de Beauceron Vereniging in de afgelopen jaren.

Na de dankwoorden gaan we verder met de keuring van de teven. Ook nu neemt de keurmeester de tijd om iedere hond uitgebreid te keuren. Alles verloopt goed en volgens schema, we kunnen afsluiten en terug kijken op een geslaagde dag.4

We feliciteren Iëlla Bleu L’Etoile de la Nuit en haar eigenaresse Mevr. Christa van Rooij met het winnen van de KCM 2016!

3

Daarnaast willen we alle deelnemers feliciteren met het behalen van hun kwalificatie, een ieder heeft zijn of haar beste beentje voor gezet en hun best gedaan!

Speciale dank gaat uit naar de keurmeester Dhr. Marc Degeeter voor zijn geduld en inzet deze dag. Annemieke Stoke bedankt voor de goed leesbare keurrapporten!
En Petra Melsen voor haar bijdrage als ringmeester!

Uitslag Keurverslagen Verenigingsblad Foto's