Links

Op zoek naar de afstamming van uw Beauceron? Kijk dan eens onder Stambomen Beaucerons
Wilt u gaan fokken? Neem kennis van MyDogDNA. Of check ZooEasy. Ook staat veel informatie over rashonden op Trots Op Mijn Rashond en uiteraard kunt u veel informatie ook inzien via Facebook.

Wilt u een Beauceron en wilt u een herplaatser? Of weet u een Beauceron die voor herplaatsing in aanmerking komt? Neem contact op met Beauceron In Nood

Vanaf 1 april 2013 is het verplicht om iedere geboren of geïmporteerde hond te identificeren en registreren. Dit geldt zowel voor de fokker als de (pup)eigenaar. Databank Honden is een officiële door de overheid aangewezen databank voor de verplichte registratie. Op Chipnummer kun je checken of de hond goed is geregistreerd en/of de eigenaar vinden.

Uw Beauceron (of ander dier) “kwijt”? Is er een dier bij u komen aanlopen of heeft u deze op straat aangetroffen? Neem contact op met Amevedi. Voor een zoekhond-inzet kunt u contact opnemen met DogSearch Nederland. Vergeet niet de registratie van de hond aan te passen.

Hondenmanieren is hét tijdschrift voor de eigenaar die om zijn hond geeft, voor diegene die echt wil weten wat er in zijn hond omgaat en hoe hij daar mee om kan gaan. Daarnaast treffen we bij dierenartsen vaak het gratis magazine Over Dieren aan en bij Pets Place vinden we het Lief Dier Magazine. Verder kunt u ook altijd eens kijken op een leuke site boordevol informatie zoals Hond en Lot. Ook op Doggo is heel veel informatie te vinden.

Leuke cartoons vinden we op Dog’s Don’t Whisper of te wel Pas Op Voor de Hond maar ook zien we ze op o.a. DogTari.

Ook kunt u natuurlijk een mooie tekening laten maken van uw hond. Neem daarvoor eens een kijkje bij
Chris Tekent. Hij maakt onlangs een mooie tekening van Kaeli, het proces daarvan ziet u hier.

Wat kan helpen bij warmte is een schaduwdoek voor de bench of auto van aluminet materiaal. Oplossingen zijn te bestellen via Be Cool Solutions maar ook via Bobby Export kunt u deze oplossingen bestellen.

De Raad van Beheer is een overkoepelende organisatie op het gebied van Houden van Honden.
We vinden hier o.a. de campagne StamboomHond en informatie over Fairfok. Uiteraard kunnen we ook vanuit deze site naar de Databank Honden. Over het houden van huisdieren, kunt u ook altijd een kijkje nemen op de site van Landelijk Informatie Centrum Gezelschapsdieren

Lekker wandelen met je hond los met je mee? Kijk op Doggy Dating

Andere Beauceron Verenigingen en Clubs in Europa
Frankrijk