Bestuur & Commissies

Het huidige bestuur bestaat uit 5 leden. Daarnaast heeft Beauceron Vereniging Nederland een aantal commissies. In iedere commissie heeft altijd een bestuurslid zitting om alle communicatie te borgen behalve in de kascommissie.

Activiteiten commissie
Deze commissie bestaat momenteel uit drie leden en er wordt naarstig gezocht naar extra leden zodat het werk beter verdeeld kan worden. Deze commissie organiseert diverse workshops en activiteiten en biedt daarnaast haar onontbeerlijke ondersteuning bij de Kampioen Club Match en Familiedag. De huidige leden, naast het verantwoordelijke bestuurslid:

Commissie Fokkerij, Gezondheid en Welzijn
Bij deze commissie zijn momenteel nog twee plaatsen vacant. We hopen hier minimaal hier een lid met diergeneeskundige achtergrond te kunnen vinden en daarnaast een van onze fokkers. Deze commissie heeft als doel de samenwerking en uitwisseling van ervaringen en gegevens tussen de aangesloten fokkers te stimuleren waarbij bij beslissingen aangaande de fokkerij, het belang van het ras op de eerste plaats komt. Daarnaast houdt de commissie toezicht op de, mede met de fokkers vastgestelde, fokkerscode.

Media commissie
Deze commissie is verantwoordelijk voor de website, verenigingsblad en de Facebook pagina van de vereniging. Ook wordt hier de huisstijl “bewaakt” en gekeken naar alle mediatieve uitingen.

De huidige leden, naast het verantwoordelijke bestuursleden:

Bestuurslid Gonda
Dinette BosGonda den HartogVACATURE
VoorzitterSecretarisPenningmeester
Commissie Fokkerij Welzijn en GezondheidSecretariaat; Ledenadministratie & ActiviteitenFinanciële Zaken
voorzitter@beauceronvereniging.nlsecretariaat@beauceronvereniging.nlpenningmeester@beauceronvereniging.nl
Bestuurslid Annemiekejeroen kelfkens
Annemieke StokeJeroen Kelfkens
Algemeen lidAlgemeen lid
Media (Verenigingsblad; Website en Facebook); LedenadministratieFacebook; Advertenties & Sponsoren
media@beauceronvereniging.nladvertentie@beauceronvereniging.nl
Lid ActiviteitencommissieLid Commissie Fokkerij Welzijn en GezondheidLid Activiteitencommissie
Sandra Mittelmeijer
Sandra de Fluiter-MittelmeijerEsther BoumansAnneleen Heijboer
activiteiten@beauceronvereniging.nlcommissiefgw@beauceronvereniging.nlactiviteiten@beauceronvereniging.nl

De Kas commissie wordt niet door het bestuur aangesteld maar door de leden. De commissie bestaat uit twee leden en “controleert de boeken”. Zij wordt jaarlijks benoemd tijdens de Algemene Leden Vergadering conform artikel 13 van de statuten.